KlantenserviceHeb je een vraag voor ons?

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Na het plaatsen van je bestelling heb je per mail een bestelbevestiging ontvangen. In deze mail staat bij ieder artikel de verwachte levertijd. Uiterlijk op de laatste dag voor het verstrijken van de genoemde levertijd, ontvang je van ons per mail een verzendbevestiging met verdere informatie over de bezorging.

Als je meerdere artikelen hebt besteld, dan wordt jouw bestelling verstuurd zodra alle artikelen beschikbaar zijn. In dat geval moet je dus het artikel met de langste levertijd als uitgangspunt nemen. Soms is op verzoek een deellevering ook mogelijk. Dit kun je aanvragen via een e-mail naar de klantenservice.

Is de genoemde levertijd verstreken en heb je nog geen verzendbevestiging van ons ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice.

contact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact us

Heb je het antwoord op je vraag niet kunnen vinden? Onze klantenservice helpt je graag verder.
Van maandag - vrijdag zijn wij bereikbaar van 9:00 tot 17:30 en op zaterdag van 10:00 tot 16:00

Contact opnemen