KlantenserviceHeb je een vraag voor ons?

Onze concept store in Barneveld is gesloten. Bestel online en we bezorgen het veilig bij je thuis. Vragen? Onze klantenservice zit voor je klaar.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

We bieden je 3 opties aan om je bestelling te retourneren. Je bent zelfverantwoordelijk voor de verzendkosten van de retourzending. In de drie hieronder beschreven retouropties vind je hierover meer informatie.

We verzoeken je het artikel stevig te verpakken in de originele verpakking. Gebruik alleen transparant tape (geen duct-tape) om de verpakking dicht te plakken. Schrijf niet op de doos!

Afhaalservice (€25,-)

  1. Verpak het artikel stevig in de originele verpakking (indien mogelijk).
  2. Meld je retourzending hier aan.
  3. Van de vervoerder (Van de Hoef Logistiek) ontvang je per mail een uitnodiging waarmee je zelf de afhaaldatum kunt kiezen. Op de avond vóór de gekozen datum ontvang je een tijdvak van maximaal 3 uur zodat je weet hoe laat je de afhaling kunt verwachten.
  4. De chauffeur heeft zelf de benodigde verzendlabels bij zich die ter plaatse op de doos worden geplakt. Je hoeft de pakketten dus zelf niet te adresseren.
  5. Na ontvangst van het artikel wordt beoordeeld of het aan de retourvoorwaarden voldoet. Is dat het geval, dan gaan we ons best doen om binnen 5 werkdagen het volledige bedrag terug te storten. Soms lukt dit niet, maar je kunt ervan uitgaan dat je uiterlijk 14 dagen na je retourmelding het geld terug hebt. De kosten van de afhaalservice (€25,-) worden in mindering gebracht op het bedrag dat je van ons krijgt teruggestort.

Zelf retourneren via pakketdienst (zelf laten frankeren)

  1. Verpak het artikel stevig in de originele verpakking (indien mogelijk).
  2. Meld je retourzending hier aan.
  3. Je ontvangt van ons per email het retouradres en het nummer van je retourzending. Plak dit briefje op iedere doos.
  4. Stuur het pakket retour met een pakketdienst naar keuze, bijvoorbeeld: De verzendkosten zijn voor eigen rekening.
  5. Vraag om een bewijs van afgifte en bewaar deze goed. Wij zijn niet aansprakelijk voor beschadigingen of zoekgeraakte retourartikelen.
  6. Na ontvangst van het artikel wordt beoordeeld of het aan de retourvoorwaarden voldoet. Is dat het geval, dan gaan we ons best doen om binnen 5 werkdagen het volledige bedrag terug te storten. Soms lukt dit niet, maar je kunt ervan uitgaan dat je uiterlijk 14 dagen na je retourmelding het geld terug hebt.

Retourneren in de winkel (gratis)

Retourneren in de winkel is helaas op dit moment niet mogelijk vanwege de maatregelen m.b.t. het Coronavirus.

Voorwaarden

  • Het product is binnen 30 dagen na ontvangst weer bij ons binnen;
  • Voor een soepele verwerking vragen we je je retourzending aan te melden via deze link;
  • Het product is slechts in zoverre uitgepakt of gebruikt om te kunnen beoordelen of je het product wilt houden. Bekijk het product dus gerust zoals je in een winkel zou doen;
  • Het product is in de originele staat en verpakking (indien mogelijk);
  • Het product wordt in goede staat bij ons afgeleverd, zonder montage- en transportschade. Wees in je bedenktijd dus voorzichtig en breng geen schade toe aan het product. Wij mogen een schadevergoeding inhouden voor beschadigingen die bij de consument zijn ontstaan.
contact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact us

Heb je het antwoord op je vraag niet kunnen vinden? Onze klantenservice helpt je graag verder.
Van maandag - vrijdag zijn wij bereikbaar van 9:00 tot 17:30 en op zaterdag van 10:00 tot 16:00

Contact opnemen