KlantenserviceHeb je een vraag voor ons?

Ik heb een klacht. Wat nu?

Bij Sohome vinden we service belangrijk. Service betekent voor ons dat we graag mooie producten leveren en onze klanten een prettige ervaring willen meegeven. Gaat er onverhoopt toch iets mis? Laat het ons weten via klantenservice. Omschrijf duidelijk wat er aan de hand is, meestal hebben we je klacht zo voor je opgelost!

Heb je klachten over de staat van het product bij levering, zoals transportschade of een kapot/beschadigd geleverd product? Laat het ons binnen 5 werkdagen na levering weten.

Sohome biedt als erkende CBW-winkel standaard twee jaar volledige productgarantie op elke aankoop. Lees hier meer over garanties.
contact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact us

Heb je het antwoord op je vraag niet kunnen vinden? Onze klantenservice helpt je graag verder.
Van maandag - vrijdag zijn wij bereikbaar van 9:00 tot 17:30 en op zaterdag van 10:00 tot 16:00

Contact opnemen