KlantenserviceHeb je een vraag voor ons?

Er is een artikel beschadigd of defect geleverd. Wat nu?

Ondanks onze zorgvuldige verpakking en verzending, kan het soms gebeuren dat een artikel met een beschadiging of een defect wordt geleverd. Alvast onze excuses voor het ongemak! Meld het ons zo snel mogelijk per mail naar onze klantenservice, met vermelding van je bestel- of pakbonnummer en één of meerdere foto’s waarop de beschadiging duidelijk te zien is. Sohome reageert altijd binnen vier werkdagen of neemt contact met je op om de klacht te bespreken. Wij zorgen altijd voor een passende oplossing.

contact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact uscontact us

Heb je het antwoord op je vraag niet kunnen vinden? Onze klantenservice helpt je graag verder.
Van maandag - vrijdag zijn wij bereikbaar van 9:00 tot 17:30 en op zaterdag van 10:00 tot 16:00

Contact opnemen